Allt med??

Känner mig lite stressad just nu. Har jag packat allt? Har jag för mycket? Förlite? Det viktigaste? Usch.. Förr packade jag två veckor i förväg men de sista gångerna har allt blivit i sista minuten av någon anledning. Och det känns inte bra. Stack till gymmet för att rensa skallen men det funkade inte.. Trodde att det skulle få mig att slappna av lite och sluta tänka på alla saker som skulle fixas till resan, och allt jag gjort under dagen. Men icke.. satt där med vikterna och tänkte bara på att dyrbar tid passerade när jag istället kunde vara hemma och packa om och kolla listor mm.. Jag reser bort för att relaxa och så blir det så här rörigt innan..det är det nog inte tänkt.

Fast det är säkert bara i mitt huvud. Har jag mer än en sak att göra så blir jag lite stressad och börjar på allt samtidigt och då är allt en enda mess som man ska reda ut. Det är då man missar saker, men jag kan inte hjälpa det. Ska jag packa myggmedlet så kommer jag på nåt annat på vägen dit och hämtar det istället. På väg med denna saken i handen kommer jag på den tredje och lägger då ifrån mig andra saken i handen på ett ställe jag sen inte letar.. Kommer sen på:  Visst ja! Grej nummer ett måste jag ha, och går dithän igen.. And so on, and so on.. Denise Zahn i ett nötskal!





Kommentarer
Postat av: Anna

Ha nu en riktigt trevlig resa :)

2009-03-05 @ 21:17:57
URL: http://annamartenstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0