All inclusive!!

Det har med All Inc ar toppen! Men jag ar smatt chockad over mitt resesallskap som visar oanade talanger i matkrangning. Helt otroligt!! Igar at han tre omeletter och fruktsallad tll frukost vid nio, sedan at han tva stora portioner till lunch redan klockan ett, sen vid halv tre nar jag skulle ta lite frukt sa krangde han fantamig en stor portion pasta med pastasas och sedan pa kvallen ytterligare tva stora portioner mat.. ????

Jag tycker det ar perfekt for omelett ar bra for kroppen pa moprgonen och sedan serveras det frukt och gronsaker till alla maltider som ar sadar vilket betyder att jag lever ganska sunt har! Dar ar massor med kakaor och sotsaker till allt men inget slar apelsinerna sa jag haller mig till dem. De ar saaaa goda, har aldrig atit sa goda sa nar jag atit tva stycken pa rad sa orkar jag inte sa mycket mer!!

Men jag har tagit med mig en godsak hemmifran som ar perfekt nar jag sitter pa balkongen kvallstid och myser! MMmmm Marabou!!



Kommentarer
Postat av: Helene

Du får snåla med chokladen för två stycken på en vecka var inte mycket. Hur var det på kamelryggen. Kanske svårt för dig att svar om nu Björn har sålt dig.Om det är så får du skicka röksignaler.

Ha det

kramisar

2009-03-09 @ 18:27:11
URL: http://winaos3.blogspot.com
Postat av: Christian

Hoppas att du har det underbart bra med all inc. och allt annat!!

2009-03-11 @ 23:03:58
URL: http://www.christiansvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0