Snart...

En vecka kvar tills semestern och det blir en buissy vecka! Den ska tillbringas i Revinge i grönkäder! Sen ska jag bara lata mig och ha det gött i 3 hela veckor innan jag rycker in och gästspelar på jobb en vecka för att sedan ha ytterligare en sem vecka! Därefter har jag bara 1 enda vecka kvar att jobba på smultrongården för jag har fått ett års vikariat i förskoleklassen och börjar där vecka 33.

Med blandade känslor är det alltså som jag går på ledigt... Men jag ser såååå fram emot semester nu. Behöver rensa undan i skallen ordentligt och ta en del viktiga beslut och det funkar inte så länge allt är fart och fläng i vardagen. Väntar dessutom ett besked till som känns så avgörande.. hatar när allt är så löst - vill bara kräkas istället. Vi får se hur det blir. Vem sa att livet var lätt..


Kommentarer
Postat av: Helena P

Grattis till jobbet i förskoleklassen, det kommer passa dig perfekt!

2009-06-21 @ 17:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0