Nytt träningsprogram

Nu har jag funderat till hur jag vill ha det i februari. Vill ha lite variation från januari och mer fettförbränning. Ska verkligen "cut down" på styrketräningen denna månaden. Tror att jag ska öka till ett pass till i veckan under denna månad. Vad blandat innebär under fettförbränning är att ena gången kan det vara cykel, andra bandet, tredje crosstrainern och ibland en mix av allt.

För att hinna på styrketräningen så ska jag köra tunga vikter och färre repetitioner även denna månad. Sen i Mars när jag ökar styrketräningen igen ska jag köra lite lägre vikter men fler rep.
Men jag tror att februaris träningspass kommer att se ut ungefär så här:

Måndag:
Styrketräning: 30 min axlar  
Fettförbränning: 60 min

Tisdag:
Styrketräning: 30 min rygg, 20 min ben
Fettförbränning: 60 min blandat

Onsdag
Fettförbränning: 70 min blandat

Torsdag
Styrketräning: 20 min bröst, 10 min mage
Fettförbränning: 60 min blandat

Fredag
Fettförbränning: 70 min blandat

Lördag
Styrketräning: 15 min biceps, 15 min triceps
Fettförbränning: 60 min blandat

Söndag
VILA

Vilket betyder att jag inte kommer att ha tid med nån annan än mig själv denna månaden.. Det blir jobb, sedan till oasen och middag därinnan om jag har tur.. sedan hem och duscha, äta, klar till ca halv nio, nio. Därefter blir det en stund vid datorn eller TV´n innan jag däckar fullständigt redan vid tio. Och jag är egentligen nattugla men jag anar att det blir så här iaf! Det är ju värt det om det blir resultat. Annars blir jag jävligt sur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0