Tungt bagage..

Det blev en kanonrolig kväll igår med supergod mat! Nachogratäng tror jag att det heter! Det var en hel del nya ansikten men alla var jättetrevliga och det är roligt när man lär känna nya personer. Några av oss dröjde kvar lite väl länge i lägenheten (pga av hemliga orsaker) innan det var dags att gå och dansa så hälften av gänget tröttnade och gick, däribland Björn.

Så jag fick istället ha sällskap med lillebrorsan till en gammal arbetskamrat till mig. Lillebror Roos. Men han var stupfull och att få honom från sjukhuset ner till Kristall visade sig vara ett omöjligt jobb. Han raglade ut på vägen och var hemskt långsam för han hade tydligen en stukad fot som han visade mig mitt i allt. Så det slutade med att jag fick bära honom på ryggen. Jag ville ju inte dyka upp själv på Kristall ju.

Men han var rätt tung, 80 kg påstod han, så det gick himla sakta...Sen när jag inte orkade mer och han gled ner så gick det ännu saktare så han fick hoppa upp på ryggen igen och så höll vi på. När vi kom till Signum var jag trött på honom  och det visade sig att han inte hade några kontanter till inträdet och ville gå till uttagsautomat. Då gav jag upp och dumpade honom. Sedan gick jag fort mot Kristall för klockan var närmre två och man vill ha valuta för pengarna ju!

Men dagen idag har varit slö så nån träning blev det inte.. Sov till 12 och har sedan slappat bort hela dagen! Nu ikväll så knycklade jag och Björn ner oss i badkaret istället och låg och snackade skit! Myyysigt!




Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe, skönt att läsa att det inte bara var jag som var katastrof :)

2009-02-03 @ 13:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0