Tisdagsträning

Idag tränade jag bröst. Men pga tidsbrist så blev det bara två övningar. Bänkpressen 30 kg och hantelpress 15 x 2 kg. Slutade sent på jobb så det fick bli så idag. Därefter tog den tråkiga fettförbränningen vid. 25 min på cykel och 35 min på bandet. Sååå trist... Tänkte att jag ska inte börja med mitt nya schema förrän nästa vecka men ändå byta ut lite styrka mot mer fettförbränning. Maten idag har funkat sådär bra. Lunchen var kass men annars har det varit bra intag idag!  Ändå kändes det segt med bröstövningarna...Men ibland är det väl bara så helt enkelt - segt. 
Idag har jag ätit följande:

Frukost: fullkornsmacka med leverpastej
Mellanmål: frukt
Lunch: fisk, mos, grönsaker, kall sås.
Mellanmål: halv fullkornsmacka med korv, a-fil med fruktmusli
Middag: Pastasallad med kyckling, salladsdressing, en bit bröd.
TRÄNING
Kvällsmat: 1 proteindrink på mjölk, med banan och havre, handfull nötter.
Till allt detta: Vatten!

Längtar dock efter min läsk nu! Är det inte fredag snart??? En kall riktigt god Cola Light som smakar så sött så sött!! Det vattnar sig i munnen när jag tittar på denna bild! Läskoholic??



Kommentarer
Postat av: Therese

Du impar på mig!! Vilken diciplin du har med träning o mat! Tänk om man kunde ha den diciplinen - funderar på at förbättra min kondis men varje gång jag tänkt tanken så blir jag så trött, nästan andfådd bara va att tänka tanken: "Jogga". Hade behövt dig häruppe så att du hade kunnat sparka igång mig =)

2009-02-04 @ 08:46:45
Postat av: Denise

Ja men tyvärr syns det inte..har nog inte den typiskt athletiska kroppen..är mer en bullmamma-typen tror jag tyvärr..som är perfekt för att överleva istiden istället :)

2009-02-04 @ 15:49:39
URL: http://zahn.blogg.se/
Postat av: Denise

Men jag får se det som så att min kropp mår ju bra av både träning och rätt kost oavsett hur jag ser ut.

2009-02-04 @ 15:50:42
URL: http://zahn.blogg.se/
Postat av: Denise

Och jogga är skittradigt! Man måste nog hitta nåt som är riktigt KUL! Annars funkar det inte.

2009-02-04 @ 15:52:33
URL: http://zahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÖTnos hihi ;)

2009-02-04 @ 16:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0