Sulten stackare

Jag är hungrig!! Fastän jag precis ätit... det tar en timme sedan kan jag äta en hel måltid till och jag är ständigt sötsugen fastän jag ätit nyss och ätit fullkorn och annat som ska stabilisera blodsockret.. Nu tror alla nog att det handlar om en bulle i ugnen men det gör det inte så spara mig kommentarerna :) . Tror det är för att jag tränat så mycket de sista veckorna. Förbränningen har gått upp och musklerna behöver bränsle. Det är grymt jobbigt iaf, jag kastar mig i maten och märker att jag inte ens tuggar allt ibland. Dessutom känns det som att jag kan äta HUR mycket som helst.

Och på jobb finns det ständigt en massa sötsaker; godisskålar, mjuk peppparkaka, semlor och min absoluta favorit - illgrön PÄRONKAKA!! Inte bra.. Inte bra... Undrar om det är så här det känns att vara gravid?? Men jag vill klargöra att jag INTE är det.. och INTE vill bli det heller på några år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0