Skööönt i kroppen!!

Nu är jag färdigtränad, färdigsolad, färdigduschad och färdigäten och kan surfa fram tills jag stupar. Vilket kommer ske snart, känner jag. Idag blev det 30 min på cykel, 30 min crosstrainern och 30 min på bandet. Ett bra fettförbränningspass om jag själv får säga det. Avslutades med min favorit: Kycklingsallad såklart!! 

Tyvärr klyddar BLOGG.SE så jag kan inte ladda upp bilderna som jag lovade ikväll. Det tar 10 min per bild och avbryts hela tiden... Lite irriterande då inlägget är färdigskrivet och bilderna är förberedda . Men jag får prova imorgon eftermiddag istället! Då har de nog löst sina problem.. nu går jag och lägger mig istället! Börjar i gryningen imorgon. Fördelen är att vi har pyjamasdag på jobb så jag ska gå omkring i en skön och bekväm pyjamasutstyrsel hela dagen! Hihi!!

Kom på att jag inte hade nån pyjamas värd namnet så jag köpte en idag på HM - en urtöntig Musse Pigg pyjamas.. Men men den var billig iaf. Vill inte lägga för mycket penagar på något jag inte ska använda mer ju.. Men när jag kom hem och provade den fick jag en shock.. SÅÅÅ hemsk, och med PUFFÄRMAR!!! Såg så illa ut att jag körde ner och bytade den direkt. Köpte ett vitt/svart linne med Hello Kitty motiv istället. Det slår nog hårt på dagis!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0