Same same..

Just nu går mitt liv på en enda rutin känns det som. Tråkigt på ett sätt men skönt ändå. Jobba, hem och äta, träna, hem och äta, surfa internet en timme sen däcka fullständigt och sova som en stock tills klockan ringer igen och en ny dag börjar! Ska bli skönt med lite vår och sommar så känns allt lite lättare förhoppningsvis.. Då blir det väl träning senare på kvällen så att man kan utnyttja ljuset och sommarvärmen efter jobb. Brukar inte träna förrän vid halv åtta-åtta på sommarhalvåret och mitt under sommaren inte alls faktiskt.. Får se hur det blir detta året. Just nu kan jag inte tänka mig att inte träna alls.. :(

Igår blev det bröst 1 timme och 1 timme cardio. Idag är det ju massor med cardio och lite mage på schemat tror jag. Och igår blev det helt fel med maten pga slarv rån min sida. Förberedelse är A och O annars blir det som det blir.. Käkade kyckling och sallad till lunch, sen var tanken att jag skulle ta en prottedrink innan träningen men hade bara pulvert hemma.. Så jag tänkte att jag tar en på gymmet ist men när jag kom dit glömde jag bort det och satte igång med träningen ist. Var inte hungrig efteråt heller så jag glömde köpa mjölk på vägen hem med så det fick bli en banan och lite nötter till kvällsmat. Hade inget annat hemma. Jo hade jag velat hade jag säkert kunna hittat nåt alternativ men är man inte hungrig så tryter fantasin ordentligt. Ska skärpa mig och hålla kosten idag har jag bestämt!!

Imorgon skulle jag kört cardio och biceps, triceps men det blir vilodag för vi ska åka skidor hela dagen på Vallåsen. Ska bli skitskoj!! Fast jag funderar på att ta snowboard istället.. Så får jag ta biceps, triceps på söndag istället. Lagom söndagsaktivitet.

Min pyjamas var nog sämst på jobb när vi hade pyjamasdag för ungarna.. alla hade så roliga. Men som sagt så är det här med pyjamas inget för mig. Men till mitt Kittylinne fick man ett par svart hotpants! Och de tänker jag använda när vi ska åka till Egypten i alla fall!! Araberna behöver se lite ben tror jag!


Så här ostylad & snygg var jag klockan 06.00 på jobbet haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Najs bild :) HET som vanligt hihi

2009-02-13 @ 23:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0