Man ska ha GUNG!

Älskar min stång! Jag blir så sugen på att hänga i den var gång jag går förbi. Men jag har inte skaffat handskar än så mina händer har fullt av valkar nu som gör lite ont. Kvinnligt värre... Men nu vet jag varför jag inte fixade mer en enda (heter det chins eller pull-ups??). Jag hade inget GUNG! Man ska tydligen ha ett visst gung på uppåtvägen igen för att lyckas.

Jag bara hängde mig rakt upp och ner (typ 60 kg död massa) och försökte sedan dra mig upp..funkade inte så bra.. Så tydligen krävs det lite teknik och jag börjar få kläm på det nu, börjar närma mig tre stycken iaf!  Så nu ska jag bara öva lite och bli starkare så jag kan göra 10 stycken utan att dö! Och när det målet är nått så bör jag kunna göra dem på Oasen istället utan att skämmas och sälja stången på blocket eller nåt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW vilken kropp :)

Snygga armar ;)

2009-02-09 @ 19:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0