Hett värre!

Ojdå...höll på att elda upp min dator..men som ni märker så funkar den inu! Tur är väl det för vad skulle jag göra utan den?? Den är mitt liv ju! Myste hemma i soffan med värmeljus och hela myskittet och datorn såklart. Men när batteriet började bli tomt fick jag hämta strömsladden. Den var inte så lång som jag hoppats och fick skjuta bak datorn på soffbordet en bit för att sladden skulle nå. Glömde  då att flytta ljuset samtidigt..

Så nu är min fina dator ärrad i ena kanten...plasten smälte lite och känns lite tunnare där och e lite skrynklig..ungefär som fingarana när man legat i badakaret för länge. Och det tycker jag är äckligt! Men jag älskar min dator hur den än ser ut och den är fortfarande den vackraste som finns!  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0