Egypten here we come!

Om exakt två veckor sitter jag i Egypten, färdigäten och med en drink i handen! Gissar på att jag har kortärmad klänning  eller kjol och kvällen fortfarande är varm från dagens soltimmar. Bör ha varit en 28-29 grader i skuggan mitt på dagen! :) Vi ska bo på Hotel Le Pacha Resort i Hurgharda med All Inclusive!

De skulle ha mycket fräscha grönsaker, sallader och frukter på hotellet, och lite olika proteinkällor som kött, fisk  och kyckling. Även mycket grytor skulle serveras, men det är det värsta jag vet i matväg.. Men jag klarar mig långt på grillspett och goa grönsaker - mer lagom. Solmogna frukter dagarna i ända är inte helt fel det heller!! Oavsett så ska det bli jätteskönt att komma ifrån kylan och åka ner till värmen och havet en vecka. Det ska vara mycket speciellt att snorkla i röda havet då det är kristallklart och fullt med koraller och färgsprakande fiskar, så det blir väl första inköpet: badskor och snorkelutrustning!

Någon träning hade jag inte tänkt utföra under hela veckan faktiskt. Skulle jag bli rastlös så får jag väl simma lite till då! Tror min kropp skulle må bra av en veckas fullständig vila och värme! Ska packa med en massa böcker och bara ligga i en solstol och slappa och äta frukt!!



                               


                            


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fusk :) Men jag ska på tre resor till sen-sommaren ;)

2009-02-20 @ 23:16:30
Postat av: Linda

Fy fasiken vad det ser gott ut!! Jag längtar också efter sol och värme, men njuter också av detta vackra vinterväder. kramis!

2009-02-21 @ 00:48:34
URL: http://lindasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0