Aj..

I måndags åt jag kycklingsallad efter träningen, i tisdags blev det pastasallad med kyckling, igår blev det kycklingsallad efter träningen igen, och idag blev det också kycklingsallad efter träningen. Hmmm undrar vad det blir för något imorn? Kycklingsallad?? Jag kan konsten att variera mig!!

Idag blev det 5 axelövningar.. som vanligt försvann en hel timme med bara styrketräning fast jag bara skulle köra det i en halvtimme enligt mitt nya program. Måste skärpa mig! Men det var bara att bita ihop och ta en timme till på konditionsmaskinerna även om klockan blev mycket. Är dödstrött i benen av all kondition denna vecka. Hade behövt en dags vila. Kanske kan köra ett pass i morgon bara styrka! Jaaaa!!

Idag lyckades jag dessutom med det otroliga att ramla i trappan nedför Oasen... så jag förtjänade ju verkligen en kycklingsallad idag med, som plåster på såren. Det gör alltid ont som satan överrallt precis när man ramlat, så det var svårt att bedömma skadorna direkt. Blev först rädd att jag skulle brutit nåt i foten för jag landade snett på den, ganska tungt innan jag drösade omkull. Och jag är ingen liten lätt ballerina längre.. Men jag kan gå på den hur bra som helst så det var ingen fara - gör lite ont bara när jag böjer på den. Det är nog värre när man ramlar så och inte känner något alls.. DÅ kan man nog oroa sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0