Sömnmedel..

Bara jag som tycker det är sjukt trist att gå till frissan? Jag var där idag och fyllde i lite slingor. Men jag hade glömt bort den tråkiga och segsega evighetsväntan... Hur farao kan det ta 2 timmar och 15 min att fylla på lite slingor?!? 

Det är ju jättebra att de är noga men så noga får det ju att krypa i kroppen på mig. "Vill du ha det så? Eller så? eller så?" Jag ser ingen skillnad!!Bara klipp för guds skull!! Och när de fönar så fönar de småbitar hela tiden och det ju en mindre evighet det med. Det är ju bara att föna på högsta speeden, allt på en gång-rufs-rufs-klart på 1 minut!

Sen har dom oftast inget vettigt att säga heller under hela den tiden utan det känns som de kör sina standardfraser mest för att de inte ska vara knäpptyst och för att de lärt sig det i skolan; "Usch vilket trist väder det är ute" "Nu är det bara 3 veckor till jul" "har du handlat julklapparna än?". Jag var frestad att ta upp min iPod men jag ville inte vara otrevlig utan log snällt och talade om för fröken att jag minsann inte handlat en enda men istället bakat lussefiskar. Hon fattade inte.. 

Vad hände med det givande samtalet alla tjatar om i möte med andra människor, haha!! Resultatet blev iaf att Denise blev synnerligen uttråkad och kämpade för att inte somna i stolen. Värre än en trist föreläsning ju.. MEN: jag blev i alla fall fin i håret, långt om länge :)


Kommentarer
Postat av: maria

Ajaj.. inte lätt! Kankse beror på vilken frisör man har!? ;)

2009-12-07 @ 15:48:34
URL: http://favvis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0