Ny vecka igen

Kände mig riktigt utvilad och stark idag! Inte nu längre då av förklarliga skäl! Det blev 20 min crosstrainer som uppvärmning, nästan en timmes bröstpass. Skulle tagit mage med men ett telefonsamtal från jobb kom emellan. Sedan var det dags för spinning 60 min med Micke. Så nu känns det härligt i benen!! Tänkte presentera nya träningsschemat idag men glömde kalendern på jobb där jag har pappert från Micke och alla anteckningar.

Har fått en uppdaterad kostschablon med. Spännande att se vad som händer med det. Lyckades hyffsat idag förutom på lunchen som bjöd på risgrynsgröt :/. Jag kompenserade med 2 skivor skinka ovanpå och en frukt. Min middag bestod av lite hopplock - trevligast så!

Frukost:
1 Ryvita
2 äggvitor
fruktsallad på 1/2 banan, 1/2 äpple, 1/2 apelsin.
2 omega 3
1 kalciumtillskott

Middag:
1/2 omelett på 1 ägg, 2 äggvitor, 1 äpple och salladslök.
Stekt kycklingfilé
Kokt broccoli
Färska morötter
1 Omega 3

Resten av omeletten och kycklingen med lite grönsaker blev god kvällsmat efter träningen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0