Jag och teknik..nja...

De sista nätterna har Trelleborgshem av förklarliga skäl skottat vår baksida med alla garageinfarter med snöplog flera gånger per natt. Nattsömnen har blvit lite störd då sovrumsfönsterna ligger åt samma håll men det gör inget. Inatt tog de dock paus från sitt ihärdiga plogande men det blev inte bättre för det.

Köpte ett tidtagarur tidigare på dagen som jag satt och pillade med sen på eftermiddagen. Tydligen kunde man ställa larm på den med. Lite mer pillande och sen var det bra med det. Tills den började ringa mitt i natten. Jag fick Björn att gå upp och stänga av den med motivationen att han pillade sist!

Så! Puh! Somna om igen!! Men sen börjar den jäkeln ringa igen och igen. Inte direkt läge att försöka läsa instruktionshäftet yrvaken och mitt i natten.. Björn hotade sen med att slå sönder den om den ringde  en gång till och jag tror den hörde det ;) för den ringde inte fler gånger sen!! Får nog lär mig hur den fungerar ordentligt idag om den ska överleva!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0