Årets jul

Har haft en angenäm jul och hunnit göra alla julsaker jag tycker hör julen till utan attt stressa och i lugn och ro. Helt enkelt mycket mys. Det är första julen på mycket länge jag känner så och tänker fortsätta med detta. Ingen julstress, ingen julklappspanik eller görande för görandets skull. Bara en massa härligt julmys som att pilla in kryddnejlikor i apelsiner, baka lussekatter och pepparkakor för att det är mysigt. Bygga pepparkakshus och slå in paket för att jag vill och har tid och för att det hör julen till. Har dessutom hunnit få ordentligt med kvalitetstid med familjen och det är det som är det allra viktigaste. Jag är så nöjd!




Julafton hos Mamma & Hans



Prinsesslyx




Juldagen hos Kim & Marcus



Bästa julklappen kom givetvis från Moster & Morbror







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0