Julafton

Då vart kvällens skörd ihopsamlad. Lite roliga/lustiga julkalppar detta året. Kan inte låta bli att småskratta åt vissa av sakerna som jag fått med mig hem!


1 bit morotskaka
2 lånade böcker av Hans (Connelly & Lapidus)
1 chokladkartong.. redan öppnad så den går inte att ge bort, haha!
1 kapsylöppnare
1 chokladbok
1 bodylotion/peeling i travelsize
2 fotografier
1 nötknäckare
2 Björn Borg boxertrosor från svarta  marknaden i malmö. De gick upp till knäna. Antingen för anorektiker eller barn - jag är ingetdera.
Pengar - men det är inget at skratta åt! De kan jag ha nytta av!!


I övrigt sammanfattar jag dagen med god mat & gott sällskap - kan det bli bättre?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0