Clas Ohlson is da shit!

Var hos svärmor och svärfar och firade jul igår tillsammans med Ronny som var hemma över helgen. Som vanligt ingår den traditionella julklapsleken under en sådan kväll. Och det är är himla kul men jag tycker det är jättesvårt att handla paket till det. Jag tycker i och för sig alltid själv att det blir bra presenter men det tycker aldrig de som får dem.. Ska sikta på att ta mina egna nästa gång istället :)

Denna gång hade jag köpt kingsize marchaller! Superfint att ha på balkongen eller utanför dörren i vintermörkret när man ska få besök eller bara mysa. Tycker jag. Det var jag tydligen ensam om att tycka. Sen hade jag köpt en nödfilt av reflekterande film som var liten som en plånbok när den var ihopvikt. Skitbra att ha i bilen om man skulle fastna i snön någonstans eller om man kommer till en olycka. Filmen i filten reflekterar den egna kroppsvärmen varvid värmeeffekten. Men det var ingen som tyckte det heller var en bra present mer än Ronny. Så han fick den. Jag förstår inte? Vaddå jättetradig present?? Det var väl en jättebra sak! Tycker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0