Är det inte dags snart??

Jag börjar känna mig lite påjagad när det gäller det här med att skaffa barn. Morsan har tjatat i 5 år redan så det är inget nytt. Men nu har Björn med börjat.. Han har till och med måttat i hallen med tumstock för att kolla så han kan flytta ut två byråar från sovrummet för att göra plats till en barnsäng i sovrummet. Suck.. försöker muta honom med att han ju vill på utlandstjänstgöring en gång till och det måste han göra INNAN vi skaffar barn. Det ger mig i alla fall en tidsfrist på 1 1/2 -2 år!

Men inte bara det.. min kropp vill nog med ha barn tror jag, trots att inte huvudet hänger med i de banorna. För det senaste året har min kropp vridit sig ut och in varje ägglossning som för att poängtera att : DET ÄR ÄGGLOSSNING DITT DUMHUVUD! SÄTT FART NU FÖR FAN! HUR MYCKET TYDLIGARE SKA DET BEHÖVA BLI!!!

Men jag vill nog vänta liiiite till! Jag har inte tid med barn just nu! Så är det bara! Jag har ju lite jag vill göra innan ju! saker som är för MIG! Så jag får helt enkelt stå ut med en jobbig omgivning och en skitjobbig kropp och ignorera det bäst jag kan! Fördelen med ägglossningens tydliga ankommande är att jag kan hålla Björn på ett säkert avstånde under den kritiska fasen, haha!



Naaaw... Jag kan ta en liten kisebebis till, istället så länge!

Kommentarer
Postat av: maria

Men oj.. massa tjat, inte kul! Det bästa med att va singel är att sånt får man aldrig höra. Haha...

2009-04-03 @ 20:32:19
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0