Störd nattsömn..

Nu ska jag strax nanna kudden. Har gäspat hela dagen för jag sov så uruselt i natt. Drömde först att jag hade fått maginflunsa när jag var på jobb. hade så  oont i magen och mådde illa och var tvungen att rusa till toaletten. Samtidigt var där en annan pojke som också hade fått influnsan och gjort på sig fullständigt och behövde hjälp men jag kunde inte hjälpa honom för jag hade så ONT i magen men inget hände när jag gick på toa. Hörde hur pojken grät och försökte gå ut till honom men fick vända i dörren igen och in på dass. Så maktlöst och stressigt..

Då vaknar jag klockan 3 på natten och inser att jag faktiskt har magsmärtor och så himla ont  så jag får gå upp och rota fram en värktablett efter att ha suttit på toa en kvart utan nån action. Men sedan lugnade det sig och jag slapp knapra piller. Anser att man inte ska käka sådant i onödan och undviker dem helst helt och hållet. Men jag antar att min magsmärta var upphov till min första dröm.

Nästa dröm har jag ingen förklaring till. Men jag fortsatte drömma aktivt iaf. Jag hade fått barn och det väldigt snabbt då jag inte kom ihåg nån graviditet eller förlossning, men hur som helst så hadfejag en liten dotter. En miniminibebis. Var ute och gick och träffade min far och fick berätta att jag fått en dotter. Han blev inte alls glad att jag inte berättat något tidigare - såklart. Men sedan plötsligt var jag ensam och det började komma tsunamivågor (what??) och jag åkte rutchkana på vattnet längs vägarna. En polis fångade upp mig precis innan nästa våg och skulle ta min  dotter och springa ifrån tsunamin - idiot. Slet tillbaka min dotter och sökte skydd framför en vägg/plank så att tsunamin skulle åka "över" mig istället och jag satt torr därunder. Sure.. 

Sen ringde klockan och jag var långt ifrån utvilad..PUH!
Och så inser jag att jag måste vara brutalt störd i mitt huvud, haha!





Kommentarer
Postat av: Ann-Christin

Men Denise, det var naturligtvis din egen polis som ville rädda sitt barn ha,ha

2009-04-29 @ 20:25:21
Postat av: Denise Zahn

Hahaha! Nä för den polisen var korkad som sprang åt samma håll som vågen forsade fram haha! Så dum är inte min polis får jag hoppas!

2009-04-29 @ 23:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0