Soneby Citysport

Då kan det behövas lite gott skratt mellan alla tråkigheter tycker jag.. Det behöver jag för det är synd om mig. Ingen mobil har jag. Folk ringer och skäller och påstår att jag luras med TVapparater och dessutom är jag lite förkyld. Stopp i näsan, lite svullen i halsen och supertrött.

Det enda roliga nu är att vara i kolonin och se allt som växer och plantera lite här och lite där och flytta lite hit och lite dit. Supermysigt och gött med frisk luft! Har ett massivt tvättberg att bita i ikväll men sen ska jag gå ut till kolonin och mysa tills det blir mörkt. Så får ni roa er med Soneby Citysport så länge!


UTKASTAD

 

Poliser med pondus - JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0