Polisbrutalitet

Om ni undrar varför jag får en massa nya blåmärken hela tiden så är det självförvållat på ett mycket bisarrt men underhållande sätt! Björn studerar till polis och lär sig självskydd och en massa grepptekniker och brottningsgrepp. Skitkul tycker jag och vill med prova såklart. Björn är inte sen att öva på lilla mig heller så varje vecka går det vilt till när vi tränar grepp och leker tjuv o polis!

Eftersom jag kan vara lite kaxig ibland och försöker ge maximalt motstånd så tar inte Björn på sina silkeshandskar direkt. Och när det är min tur att öva på honom så ger hans storlek gentemot min, mig ett stor utmaning vilket oftast leder till en massa blåmärken. Men de märker jag oftast inte förrän dagen efter!

Sedan har vi kommit på en ny sak som man kan kalla överaskningstest. När vi väl övat färdigt så kan ett nytt "angrepp" komma när som varsom så man får vara beredd och försöka ta sig ur situationen. Vi skrattar ihjäl oss ibland som vi håller på!! Sist satt vi i soffan och tittade på TV när Björn överraskade med ett nackgrepp och det slutade med att vi rullade ut över soffbordet som flyttade på sig en bra bit och sedan ner på golvet i en duns där vi fick sluta för vi asgarvade så mycket!! Stackars våra katter...och våra grannar sen då!!

Och JA, vi är knäppa båda två haha!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0