Nu ska vi prova annat!

Nu e jag less på mitt sätt och träna och behöver lite nytt upplägg tror jag. Dessutom har jag inte tid att stå hur länge som helst på gymmet nu när vädret börjar bli bättre! Jag ska köra med högintensiv styrketräning med högst 60 sekunders vila mellan seten!! Det vill säga ett riktigt stresspass haha! Så jag tänker vara lite osocial under min träning ett tag frammöver, tills jag kommer på nåt nytt!

Så ni som vill snacka med mig under träningen får vänta tills efter hela passet eller snacka innan! Och klarar ni inte det får ni snacka medans jag kör men jag garanterar inte att jag lyssnar och svarar gör jag knappast! Sedan ska jag köra bara cardio veckan därpå! Det ser ut som ett annorlunda men kul upplägg. Knäppt kanske men vad gör man inte för att variera sig lite :) 

Men jag tror jag väntar två veckor till innan jag kör igång på detta schema så jag är ordentligt förberedd. Har varit lite mjukt med träningen de sista veckorna sedan mitt 2-veckorsuppehåll och jag vill komma igång lite bättre först. Få in "lunken" igen. Dessutom kommer Helena hem från USA till helgen och vi har lite snack att ta igen  hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0