Men ibland blir allt rätt!

Så jäkla nöjd!! Då var bokföringen för 2008 klar och allt stämde perfekt på öret och det gick snabbt och smidigt! När jag ändå höll på så kunde jag lika gärna skriva deklerationenn med. det är en massa andra blanketter - NE och momsbilagor pga av företaget. Trots att min omsättning gått ner drastiskt pga att jag inte giter hålla på med företaget för 5 öre så är det ändå en massa som ska fyllas i. Men nu är jag klar!!! Och i god tid tills 4 maj för en gångs skull. Jag är ju aldrig i tid - jag är mer en sådan där mitt i prick tjej ju (lite, lite sen om jag verkligen ska vara ärlig..). Så jag är NÖJD!

Imorgonkväll kommer dessutom Björn hem från Stockholm och vi ska bara ta det lungt och mysa för sen ska vi vara i kolonin hela helgen och fortsätta med förrådet. Hoppas det blir klart så jag kan flytta dit alla förrådssaker och städa ur stugan. Så fort stugan är tömd ska vi sätta plexiglas i söderväggen på den och skapa ett alternativt växthus till mig där - jippi! Kan knappt vänta! Där ska jag ha alla mina tomater och gurkor och det kommer att bli sååå mysigt där! Ska först skura plasttaket så att ljuset kommer in. Just nu är det alger och smuts från hela vinteersäsongen på, så det är rätt mörkt. Tror inte några plantor trivs då.. Hoppas på en solig och blåsfri helg!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0