Inga sms...

Saknar min telefon... måste nog ringa runt till folk och meddela att jag inte har nån mobil längre. Kan tänka mig att jag annars har en del sms och missade samtal att ta itu med när jag väl köpt en ny. Men det kan ta ett litet tag för jag är kräsen. GANSKA så kräsen nästan till det omöjliga. Det måste vara en med lucka och det MÅSTE vara en sonyericsson. Sen ska den vara billig och med enkla funktioner på. Inget miniufo eller minilaptop i telefonformat. Det ska vara en telefon att ringa till/från och få sms på kort och gott. OCH den ska vara stilren. Inget spacigt och överdesignat. Givetvis vill jag ändå kunna ha lite kuliga ringsignaler och kanske ta en halvkass bild eller två med den. 

Och nu ska jag bara hitta en sådan. Var litet inne på en Z550i men den kostar 2000:- ny och det är inte aktuellt. Det ska vara en jag inte behöver vara alltför rädd om och som går att tappa i marken lite..och som är så billig att det inte är nån katastrof om jag råkar tappa den i ett glas med vatten eller så. Men det händer ju aldrig iofs! ;)  Hittade en Z550i på blocket för 550.- i Lund men är lite skeptisk till begagnade telefoner. Ska först lämna in min och se vad de säger hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0