Helgnöje dag 2!

I morse fortsatte vi byggandet. Redan klockan 08.00 stod jag och Björn med hammaren i handen. Det visade sig att jag är en jäkel på att spika! Och kul var det!! Men mitt i allt fick vi avbryta för att åka till Kocks och Jem & fix vid 10-tiden för att komplettera med lite bräder och köpa plasttaket. Det tog hela 2 (!) timmar.. sedan var det dags att spika igen - wheeeey!!

Panelen åkte upp i ett huj och sedan kom Ference och hjälpte till att fästa dörrkarmen. Därefter började jag och Björn på taket men vi städade upp runt åtta för det blåste jättekallt och jag kände inte mina ballar längre. Det är läge att sluta då tror jag.. Nu sitter vi i soffan med lite hämtemat (inte otippat en kycklingsallad från Casa Blanca för Denise), och röda om nosen båda två! Vilken effektiv lördag!


Klockan 08.00

Klockan 15.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0