Första turen 2009!

Då var det premiärtur med hojen igår! Det började skitbra med att hojen inte startade så jag kom försent till jobb :( Men då mitt garage ligger vägg i vägg med Kennys bilservice fick jag flörtat till mig lite starthjälp. Men sedan gick jag nervös hela dagen på jobb och oroade mig för att den inte skulle starta när det var dags att åka hem. För vem har 12 v starthjälp liggandes.. Få. Men den brummade  igång på första försöket och jag åkte lycklig iväg!

Mitt aber var en påse pyttipanna som jag fick surra fast vid styret  och lägga över hastighetsmätaren så jag inte såg hur fort jag körde!! Men hastigheten brukar inte vara av så stor betydelse ändå när man kör hoj haha! Det kändes iaf SKITBRA fast det var första turen sedan förra sommaren och man är lite ringrostig. Har känt mig lite spänd sedan jag körde och vurpade förrförra sommaren men igår kändes det bara rätt!




Förra sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0