"Tycker synd om mig" presenter

Vissa hittar ursäkter till att tröstäta, jag tröstshoppar istället!! Vilket egentligen inte är lägligt när jag borde lägga alla pengarna på en ny bil istället. Och med tanke på att vi ska till värmen om ca 8 veckor dessutom, vilket är långt ifrån gratis, så är jag ganska korkad...

Men jag tyckte att jag behövde en julklapp från mig själv utöver alla fina saker jag fick av familjen. Det blev en välbehövlig extern cd-brännare från samsung då min lilla Eee PC inte rymmer någon sådan. Sen så råkade jag gå inom Puls för att titta på en klänning och fick syn på ett par bruna stövlar istället som det stod mitt namn på! De var skitsnygga och inte så dyra heller så jag blev överlycklig och bestämde mig för att ta dem med mig hem!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0