Koenigsegg CC X

Så min bil ska alltså skrotas...den är väl lite av värde för bildemonterarna får jag hoppas då där är några fortfarande hela och hyffsat nya grejor under huven. Så har jag tur får jag en liten slant i alla fall! Har börjat kolla runt på blocket efter en bra och lagom billig pendlarbil för ca 10.000.

Har fått en del råd och tips av vänner och bekanta. Någon ansåg att jag skulle börja leta på Toys R us för den summan. Ytterligare någon annan såg en bra annons på blocket och tyckte tydligen bilen nedan var mer rätt för mig! Håller absolut med! GRYM!! Ska börja spara som bara den nu - fick ju lite pengar i julklapp! Har bara 9 590 000 kvar innan bilen är min!!


Kommentarer
Postat av: Christian S.

2008-12-28 @ 01:10:45
Postat av: Christian S.

Snällt av dig att du hittade min bil. Jag som trodde att jag ställt den i Garaget!! Lämna tillbaka den när du är klar med den :)

2008-12-28 @ 01:12:22
URL: http://www.christiansvensson.blogspot.com
Postat av: Jimmy Nilsson

Koenigsegg vad är det... låter mer som "Kungens ägg"!

2008-12-28 @ 11:28:23
Postat av: Denise

Ja kung är man iaf om man har en sådan bil!!

2008-12-28 @ 19:05:50
URL: http://zahn.blogg.se/
Postat av: Denise

Det tråkiga med en sådan bil är att jag inte hade fått njuta av den så länge. Utan tvekan hade jag tagit livet av mig på två röda om jag körde den!!

2008-12-28 @ 19:07:37
URL: http://zahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0