En bra dag!

Dagen kan ju inte börja bättre än vad min gjorde idag, fastän jag fick stiga upp i ottan på min första jobbedag på hela veckan. Idag kom en kille, som jag inte träffat på ett tag, fram till mig  och sa: Denise.... jag tycker att du är sååå snygg! Och så strålade han med hela ansiktet, kom sen på vad han sa och gick lite blygt därifrån. Då blir man glad!

Ha! det skulle allt Björn ha hört tänkte jag..så hade han kanske blivit lite svartis och köpt lite fler blommor till mig. Han vet ju tydligen inte vad han har! Men sen tänkte jag lite mer  på hela grejen och kände att jag kanske är lite desperat?? Som blir överlycklig när en kille ger en komplimang på det spontana sättet som idag. Särskilt när killen bara är 4 år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0