Bävrar i farten

Killen som var så duktig på vår religionskunskap har varit i farten igen. Denna gången gällde det naturkunskap men där var han en besvikelse.. Men men, man kan inte vara duktig på allt! Dagen efter jesusberättelsen så satt vi åter i samlingen och han berättade att det var en "BÄVER" på morgonen. "Va?? vaddå för bäver??" undrade vi. " Ja...som gjorde att allt skakade..." Hahahaha!! En jordbävning då alltså!!! Ibland har vi jäkligt kul på våra samlingar helt enkelt!!

Och på tal om jordbävningen så missade jag alltihopa...Jag är så besviken. Jag har alltid velat uppleva en jordbävning och när det för första gången sen typ 1910 är ett ordentligt sådant så ligger jag och sover som en stock. Sorgligt. Nock hundan så är jag så lättväckt hela natten och vaknar ca 8-10 gånger men på morgonen - då är jag väck! Tillräckligt väck för att missa jordbävningar. Björn den jäkeln vaknade men trodde det var jag som rörde mig för mycket i sängen. Visst har jag gått upp lite i vikt men så jävla stor är jag inte så att jag får sängen att flytta sig när jag vänder på mig. Tack för den...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e är jättevacker :)



GOD JUL



ps barrar granen än hehe

2008-12-21 @ 13:01:33
Postat av: Denise

Tack, vad gullig du är.. men då har du inte sett mig utan smink :)

2008-12-26 @ 23:49:15
URL: http://zahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0