2-årsdag!

Idag har jag och Björn varit ett par i ganska så exakt 2 år. Björn var så gullig och kom hem med 10 röda rosor till mig. Jag var dock mindre romantisk som fortfarande låg i sängen pga av min förkylning. Oduschad, osminkad och ingen tandborstning än och hostandes som en kedjerökares sista dagar. Men glad blev jag och ställde mig i duschen som tack, så han slapp min odör åtminstone.

Vi åt en god middag och tappade sedan upp badkaret för att få lite romantisk känsla på vår årsdag! Hur man nu ska lyckas det med två vuxna människor i ett litet badkar... Lösningen är en massa levandes ljus!! Då kvittar det att man inte får plats utan får ligga som Houdini, och att Björn skvätte ut allt vatten var gång han rörde sig och jag som i min tur skällde på Björn! En hyffsat romantisk kväll trots allt!






Kommentarer
Postat av: Linda/Gulligullan

Grattis till bloggen och till 2-årsdagen :)

2008-12-03 @ 08:25:57
URL: http://lindasdagar.blogg.se/
Postat av: Thosse

Grattis till 2-årsdagen...skarattde lite när jag läste om ert äventyr i badkaret :)



Kramen

2008-12-03 @ 08:48:32
Postat av: Charlotte

Grattis! Herre jösses redan 2 år! :-)

2008-12-03 @ 22:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0