Soldathemmet

Sista veckorna har varit ganska mycket full rulle och de lediga kvällarna har gått åt till en massa annat smått och gott än bloggen tyvärr.. I Kvarn finns faktiskt ett underbart soldathem som bjuder på det mesta. Det finns datorer för alla datorspelsnördar, 2 filmsalar med soffor och mys mys och ca 750 dvd'er(!), musikrum och bastu, biljardrum och sällskapsspelhörna.

Jag brukar sitta i samlingsrummet och koppla av med dagens aftonbladet och snacka skit med föreståndaren Ann-Helen när jag fårtid över. "Samlingsrummet" som är ett mysigt bibliotek med soffgrupper här och där och nya som gamla böcker från golv till tak på varende vägg. My cup of thea med andra ord!! Och då mitt internet är så slött och retar gallfeber på mig så har jag valt att slöa till det på soldathemmet istället med lite cola och nåt gott skit att stoppa i magen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0