A9 Friday

Tuffade hemmåt med X2000 fredagkväll och fortsatte rakt ner till A9 för en trevlig kväll med Mikalea, Maria och 3 Caipirinhã. Hade supertrevligt i goa tösers sällskap! Men jag måste sluta med att supa upp pengarna på helgerna. Inte som om vi blir rika på försvarmaktens lön direkt; 2000:-/månad och sedan super jag bort dem som en annan 20-åring.. Förra helgen igen vart det ju Harrys som tog halva lönen och nu A9. Men när jag väl står där så har jag VÄLDIGT kul och tycker definitivt att det är värt det. Och det är det kanske.. men det känns rätt korkat ändå.




Kommentarer
Postat av: maria

Man måste ju slösa pengarna på nåt.. Varför inte sprit? Haha..

2010-03-07 @ 10:50:14
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: annika

Är så nyfiken på vad som händer dig! Varför uppdaterar du inte? Väntar med spänning på nästa inlägg. Hur länge är det meningen att du ska vara kvar?

2010-03-23 @ 18:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0