What comes around goes around... :)

Crav Maga Block A avslutades med en heldags slagsmål med stridsutrustning och vapen :), mycket kul!! Eventuellt blir det några extrapass för de som vill finslipa teknikerna lite mer och jag har givetvis annmält mitt intresse!

Tänkte ju testa min ena goda kamrat Svensson och hoppade på honom i matkön (ISO utomhus) när inga befäl syntes till så det blev våldsam brottning och Eriksson anslöt. Det såg nog lite roligt ut för Svensson var på ena sidan med mig fastklistrad och Eriksson tryckte mot mig från andra sidan så det slutade med att jag var klämd emellan dem och kunde veva med armar och ben som en sprattelgubbe utan att ramla ner. Sedan tog nån annan över och jag kunde ställa mig fint i matkön lagom tills befälen kom ut hehe och grabbarna låg ner och brottades på för fullt haha!!

Men som sagt.. man får igen. Klockan 24.oo dag in permis  är jag nyduschad, nästintill barfota och iförd pyjamas på väg till sängen. Från ingenstans kommer svensson och slönger upp mig på axlarna (har ju gått ner en del i vikt..) och rusar ut och slänger mig i en snödriva hahaha!! Men under färden dit lyckades jag iaf dra ner byxorna på honom så han utförde sitt dåd med rumpan bar, hehe! 




Kvarn en solig fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0