Hemmahelg utan "hemma"

En snabb visit hemma denna helgen! Hann inte ens täffa min familj och nu dröjer det ett tag tills nästa hemresa ser det ut som. Men jag känner att jag kan inte flyga runt och träffa "alla" när jag väl är hemma. Dels så blir det stressigt och sedan så känner jag att jag gärna vill vila lite och ta det lungt när man väl är ledig för ovanligheternas skull. Så därför fick det bli så denna gången.

Denna helgen prioriterades snyggot Magnus Betnér och hans show Livets ord i konserthuset malmö. Han är så frispråkig, liberal och grym. Riktigt råa kommetarer. Det gillar jag :D, rå humor!! Sara på jobb hade fixat biljetter men då jag kom försent pga snöförsenade tåg från Linköping fick jag sitta lite bredvid men längst fram ändå (handikappsplatserna) med gott om plats att röra mig! Så många garv det blev - rekomenderas! Men man får vara beredd på frispråkighet och många fula ord och en hel del sex. Men vem gillar inte det??


Bild: Sara Ollesdotter, facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0