Synd om mig..

Är  sjuk.. Började med ont i halsen lite smått fredagkväll. Lördag kväll gjorde det riktigt riiktigt ont. Vaknade på natten av att det gjorde så ont så jag gick upp och tog några alvedon. Samma söndagnatt till måndag men helt ok under dagarna. Sedan riktigt förkyld måndag och det var jobbigt att arbeta trots att jag hade en extremt kort dag. Hade lite feber på kvällen men gick till jobb igår tisdag ändå för jag hade ingen feber på morgonen men gick sedan hem när jag insåg att jag höll på att bli riktigt kass.

Sedan dess har jag legat med feber lite upp och ner och med akut bronkit. INTE TREVLIGT... Det kommer grönt både från näsa och luftrör och försöker jag snyta mig så blir det blodbad.. Glad att jag sjukade mig hos previa igår för idag hade de inte kunnat höra vad jag säger. Och Björn är i stockholm så jag har ingen som tycker synd om mig iheller..

Jo Farmor tycker nog lite synd om mig, hon har gjort god kycklingsoppa till mig med äggnudlar och buljong. Så har jag nått trevligt att se fram emot medans jag ligger häri sängen ömsom i soffan och får liggsår. Stackars mig...



Kommentarer
Postat av: Therese

Krya på dig!!! O du - jag tycker synd om dig!!

2009-09-30 @ 10:22:37
URL: http://hundarochhundhar.blogspot.com/
Postat av: Helena P

Krya på dig! Det är inte den där farliga svin....... får jag hoppas! Hoppas du mår bättre snart.

2009-09-30 @ 15:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0