Soffpotatis!

Har varit lite slö denna vecka och fastnat framför TV´n en hel del den tiden jag inte jobbat eller tränat. Tror det beror på min kost och motionsomläggning. I vilket fall som helst så ser jag kändisdjungeln varje dag haha!! Jag som aldrig följer kassa serier men nu när jag börjat måste jag såklart titta varje dag.. DET KÄNNS HEMSKT!!

Och vad som är ännu värre är att jag har fastnat för serien om de Svenska hollywoodfruarna! Jag retar mig på dem och tycker de är IDIOTER, särskilt den här Anna Anka.. (hon är inte omtalad för ingenting..) Men jag måste ändå se det.. Konstigt...



                                             Se klippet nedan och förfäras, HAHA:



Kommentarer
Postat av: Helena P

Vet inte om jag vågar erkänna, men jag ser också på Hollywoodfruarna. Sitter och härmar dem hela tiden när jag ser avsnitten och Marcus skrattar åt mig i högan sky :)

2009-09-24 @ 18:51:30
Postat av: Denise

Hahaha! Vad skönt att jag inte är ensam! Ja hon har så irriterande Lundadialekt.. :D

2009-09-24 @ 18:55:05
Postat av: Denise

Så marcus ser också Hollywoodfruarna?? Hmm..intressant...

2009-09-24 @ 18:56:13
Postat av: Helena P

Ja, om han är hemma så har han ju inget val :)

2009-09-25 @ 17:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0