McKinley Radiator 5000

Har köpt ett ordentligt regnställ! Var på tiden då jag saknat ett i flera år. Vet inte hur jag har överlevt egentligen.. Ville ha ett som tål väta och samtidigt andas bra så man kan ha det när man vandrar i fjällen och liknande. Letade malmö runt men hittade inget som kändes rätt och till rätt pris. Sen gick jag in på intersport i Trelleborg och hittade ett ställ med regnkläder med nedsatt pris. Satt som en smäck! Skulle börjat här ju!!! Dock var det bara en hisklig snorgrön färg kvar i min strlk. Men är man på sista stället så har man inte råd att vara känslig med färger. Bättre en illgrön regnkappa i skogen än ingen alls i handen :D och går jag vilse så lär jag ju synas...



Kommentarer
Postat av: Christian

Välkomna hem...var semestern skön och varm?

2009-09-14 @ 22:57:48
URL: http://www.christiansvensson.blogspot.com
Postat av: Anonym

JAAAAAA!!

2009-09-16 @ 20:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0