Rekommendationer ska väl aldrig följas..

Det är som med recept, de stämmer aldrig ändå. Det har jag bevis på sedan mitt lasagnemisslyckande. Och nu som det här med näsdroppar. På mina Otrivin står det att de ska tas 2-3 ggr dagligen. WHAT?!? Då hadejag varit död i bihålsinflammation vid detta laget. Snarare måste jag ta dem var 2-3 timme innan jag svullnar igen fullständigt och då drar jag ändå ut på det! 

Anar ju att detta lilla missbruk kan vara en faktor till mitt konstanta blodflöde ur näsan. Men vad väljer man utav två onda ting? Näsblod eller bihåleinflammaton?? Jag röstar definitivt på näsblod!!




Mentholen gör att det känns som man skjuter upp två Vicks blå i näsan,
 vilket bjuder på en intressant känsla faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0