En av de sju dödssynderna..

Idag har jag haft en välförtjänt ätardag! Det började med den goaste frukosten någonsin och följde med en massa smaskigheter. Nu är jag så mätt att jag kan spricka och ska snart stupa i säng!! Under dagen har jag lyckats stoppa i mig:

FRUKOST
1 rostemacka med nutella
stekt bacon
1 glas juice
1 kopp varm oboy med vispgrädde

MELLANMÅL
1 cookie
1 vaniljbulle
fanta

MIDDAG
fläskfilé
klyftpotatis
beasås
cola

TVGOTT
Lösgodis
Chips med dippa
cola

Hittade ni NÅGOT nyttigt i den listan överhuvudtaget?? Nä just det! Därför det kallas ätardag, hahaha!!
Jag ska ju erkänna att jag inte mår så bra just nu som säkert går att gissa  från listan ovan :) Men jag får som sagt skylla mig själv. Had it coming!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0