Oälskad..

Jag tror att min ena katt hatar mig. Hon är bara snäll, kelen och fjäskig när hon vill ha mat. Men hon vill ALDRIG ligga i mitt knä.. Sitter jag och Björn bredvid varandra i soffan går hon demonstrativ upp och lägger sig i Björns knä varenda gång. Jag har försökt på alla sätt att få henne att lägga sig i mitt knä och inte ens när Björn knuffar bort henne vill hon ligga i mitt.

Idag fick vi en gäst här hemma som bor långt härifrån och har aldrig varit här innan. Han hann bara sätta sig i soffan sedan hade han Selma i knäet!! Men JAG då!!?!  Kändes som att hon ville visa att jag inte var värd nåt - typ "jag ligger i vems som helst knä men inte ditt!" Jävla katt...

Men nock fan ska hon ligga på min sida av sängen på natten så jag inte kan röra benen. Och det bara för att Björn sprattlar hit och dit medans jag ligger stilla på samma sida hela natten. Då passar det minsann! JÄVLA katt.. Egentligen borde jag knuffa bort henne bara för att. Men jag är som en svag utnyttjad kvinna - tar det jag får!




Men söt är hon och jag tycker om henne ändå!


Kommentarer
Postat av: SAn

Haha, katter är sjukt underbara! och folk som säger att katter inte har en personlighet, ja dom ljuger! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0