Blodbad

Usch så långlivat det här var då.. Febern håller sig på den lägre skalan och halsontet har visserligen börjat släppa lite men det var väl på tiden då det blir en vecka imorn sedan första symtom. Däremot så har jag en jobbig hosta pga bronkiten istället och världens party i bihålorna.  Det positiva är iaf att kroppen släpper ifrån sig lite av skiten åtminstone..

Det negativa är att jag numera snyter blod vilket sker var tionde minut vid varje nysning och blöder näsblod så fort jag tar i lite, vilket automatiskt får mig att börja tänka på hur det är att ha ebolaviruset. Inte för att det rinner blod ur ögonen eller andra håligheter men det är ett konstant flöde av tårar ur ögonen istället så det borde ju vara ungefär samma sak. Same, same..

NÄ jag vet.. klart det inte är. Försöker bara få lite fler "ÅHHH stackars dig" typ.. e lite less på detta nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0