:S

Så trött på diet.. särskilt när inget händer direkt - men är nog mest gnällig för att jag fått för få kolhydrater idag. Har kompenserat med både banan och havregryn i proteindrinken efter träningen. Har dessutom tagit mig i kragen och köpt en del nyttiga kosttillskott idag.. DYRT men nog värt pengarna. Så nu har jag 14:- kvar tills nästa lön. Tur att det bara är 2 veckor kvar :/ 

Käkar efter Paulúns tips och det är såå tråkigt.. SÅKLART. Men jäklar vad jag hade ork att spinna idag så det är säkert superbra mat för kroppen. Linser, keso, bönor... käkar inte längre för att det är gott, käkar bara för jag måste. En tugga till! SVÄLJ! Nu är jag inne i typ 3:e fasen och har lagt om dieten ytterligare. Spännande att se vad det blir för effekt.

Ger det 3 veckor och sedan utvärdering. Spännande! Känns som så mycket mat bara.. får tvinga i mig det för tillfället. Har nog ätit alldeles för lite mat innan i jämförelse med vad jag förbrukar (om jag går efter Paulúns dagsmängd). Men jag saknar att vara hungrig då och då, känns så skumt och vara mätt och ändå ska jag äta - också så himla trist mat med.. BLÄ. Är man hungrig så är vad som helst gott och man ser fram emot måltiden. 

Men imorgon ska jag bryta min vardagsdiet en aning. Jag ska till A9 med smultrongänget :D, Vi får se vad det blir. Cola light är självskriven!!



Keso... OJ så kul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0