Party!

Igår var det tjejmys hemma hos mig! 5 glada tjejer som åt italiensk buffé från Di Penco i malmö. Potatissallad, pastasallad, kyckling med svamp, parmaskinka, salami, hembakat bröd, och Pannacotta till efterrätt.. Inte konstigt alla blev trötta och ville hem och nanna kudden. Utom Dense såklart!

Hakade på Nicklas ner till kristall och hade en trevlig kväll där. Som vanligt hittade man en massa bekanta att prata med. Det är det roligaste med att gå ut! Jag brukar vara en yrboll som flyger runt och pratar med än den ena och än den andra! Hela syskonskaran Zahn var ute i alla fall! Skitkul men brorsan blev lite överbeskyddande och skulle tvunget se till att jag kom hem säkert och så att ingen annan skulle följda mig och bestämma sig för att våldta mig. Normalt sett brukar jag alltid gå själv! Men det var bara att lyda!

När de väl släppt av mig kom Fille på en briljant idé. Vi skulle lura Björn! Jag och Jonna tryckte ner oss bakom soffan i vårt vardagsrum väl gömda. Sedan la sig Fille i vår säng och bäddade ner sig. Så när Björn skulle komma hem så skulle han lägga sig som vanligt men att när Björn skulle säga "hej älskling" som han alltid brukar, så skulle Fille sätta sig upp och säga HALLÅÅÅ DAAARLING på bredaste skånskan. Jag förberedde Fille på att eventuellt få en smocka av Björn innan Björn skulle fatta att det var Fille. Men vi kom aldrig till det. Tack vare brorsan själv..

Jonna och jag halvlåg där bakom soffan och snackade och snackade.. men ingen Björn kom hem. Fille borta i sängen hyshade på oss hela tiden att vi skulle vara tysta. Efter en 20 min så märkte jag och Jonna att det var väldigt tyst från sovrummet och smög in för att kolla. Såklart hade någon däckat där och gick inte att få liv i på ett bra tag haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0