Maskeradfest på G!

Nu är det snart dags för Halloweenfest på Maglarpsgården! Tänkte först vara pumpa men det skulle nog bli svårt att sitta ner och dessutom så skulle jag säkert slå ner en massa saker hela tiden, så jag fick tänka om. Men det hade varit himla kul.. 

Jag har faktiskt redan fått mina andra saker jag har beställt från Buttericks. Det skulle ta fyra arbetsdagar för mig att få varorna och jag skickade beställningen i söndags så det skulle ha kommit på torsdag-fredag.. men man vet aldrig med utlovade leveranstider så jag har varit lite nervös!! Men nu kom de redan idag, så nu kan jag andas ut. Tänker inte berätta exakt vad jag ska klä ut mig till men här kommer en liten "Sneak-Peak"!!




Kommentarer
Postat av: Anna

Men va cooolt! Jag tar tillbaka det där att du nog inte skulle färga håret för mörkt. Det var ju jättesnyggt med den färgen! Ja, nu får du nog plocka fram färgflaskan på riktigt ;)

2009-11-05 @ 18:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0