Lussefiskar!

För er saffransjägare kan jag tipsa om att gå till de lite mindre butikerna som inte har tagit in årets saffarn utan säljer förra årets saffranspaket fortfarande (de har lång hållbarhet..). De har det gamla priset kvar. Testade min teori och hittade saffran för 14:- paketet alldeles runt hörnan! Wheeeey!! Fler lussebullar till Denise!

Det blev en sats idag och degen blev jättebra i min nya superdyra tupperware bakskål, som jag ägt ett halvår men inte använt än :). Var dock trött på de gamla lussebullsformerna och tänkte att jag skulle hitta på nåt nytt. Det blev hjärtan och fiskar. Blev riktigt stolt över mina kreationer. Första plåten blev riktigt bra men andra glömde jag i ugnen så de blev lite mörka.. Synd på så dyr saffran..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0