HALLOWEEN en helg efter

Well! Så vart det söndag igen och ännu en trevlig helg var gången. Igår var det ju Halloweenfest på Maglarpsgården. Björn blev 2:a för bästa utklädnad! Mange vann och han var var utklädd till nörd. Jäkligt bra men vad har det med halloween att göra?? Det stod i inbjudan "Halloweenfest" och då tyckjer jag att man ska hålla sig inom det temat. Det är ju det som är sporten ju!! Dålig förlorare? NÄÄÄ..inte alls.. Det var flera stycken som var utklädda till annat utom något inom halloweentemat och det var lite synd... Men det var kul ändå att se allas kreationer. Det var inte en enda som hade samma utklädnad på sig så de var stor variation och massa skratt!

Ja som jag sa så vann Björn NÄSTAN! Men hans dräkt var skitbra (ursäkta ordvalet..). Vi höll på i 2 dagar och letade kläder på Myrorna och Erikshjälpen och klippte, skar och trasade och blodade ner. Vi blev mycket nöjda! Jag ville ju vara pumpa men insåg att det inte var nån bra idé då jag skulle ta för mycket plats. Kom på att jag skulle vara fladdermus istället och köpte ett par vingar på nätet. Men de var en aning större än vad de såg ut att vara på internet så jag kunde lika gärna varit pumpa, haha. Nu bitchslappade jag en massa folk och petade dem i ögonen hela kvällen istället med mina gigantiska fladdermusvingar!!



Björn som Jason Voorhees i Friday 13:th och jag som Fladdermus!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0