Athletic Fitness 2009

Ytterligare en full rulle helg! Athletic fitness i Lund hela dagen från morgon till kväll. Weber tävlade i fitness och kom 7:a! Det tyckte jag var skitbra! Jag var där och hejade på honom hela dagen! Är så stolt över honom, han har slitit så!! Stort grattis! Det var riktigt kul att se hur en fitnesstävling går till. Hade jag haft förutsättningarna för det hade jag med kunnat tänka mig att tävla nån gång mest för att prova på. Verkade himla kul. Men min kropp har en viss ovilja att vilja släppa ifrån sig allt fett haha!! Så jag får nog ställa upp i en chipsätartävling istället eller nåt om jag vill tävla ;)

Kom hem på kvällen och vidare till Christians inflyttningsfest. Tanken var att jag bara skulle stanna till och säga hej, men jag hade så trevligt att jag fortsatte ut till Kristall trots att jag inte hade några festkläder på eller hade fixat till mig - jag hade inte ens hunnit byta om från dagen i Lund - äckliga mig!! Men men.. Men kul hade jag.

På söndagen fick jag gå upp tidigt ändå för jag skulle med Anna och Jonna och  prova på glasfusing. Jag och glas är ingen bra kombination. Jag slapp massivt blodvite som Anna råkade ut för men när jag kom hem så upptäckte jag en massa mindre skärsår lite här och där.. Nåja.. jag tror inte för mycket mina alster, men det ska ändå bli kul att se resultaten nästa helg. En julklapp till mamma, en julklapp till mormor, en julklapp till farmor..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0